Que tal xente. El mió nome ye Ivan, tengo 31 años y vivo en Xixón, aunque la mió familia ye del conceyu de Grau y del concechu de Cangas del Narcea. Nun me presta nada escribir nos forum, pero nun me pude contener con esti...A mi pasión pola cultura asturiana súmase que tengo muita familia en América, ye triste dicilo pero mas qu´eiqui... Prestariame compartir hestories con toos vos, y quién sabe.... igual atopar dalgún familiar pur eiqui....Bono ya seguiremos falando, namáis dicir, que esta páxina faeme emocionar como ninguna. Saludos
----
transl Is
Que tal gente. Mi nombre es Ivan, tengo 31 anhos y vivo en Xixon [Gijon], aunque mi famila es del concejo de Grau [Grado] y del concejo de Cangas del Narcea. No me gusta nada escribir en foros, pero con este no me pude contener...A mi pasion por la cultura asturiana he de anhadir que tengo mucha familia en America, es triste decirlo pero mas que aqui...Me gustaria compartir historias con todos vosotros, y quien sabe...a lo mejor encontrar a algun familiar por aqui...Bueno ya seguiremos hablando, nada mas decir que esta paguina me emociona como ninguna. Saludos
preséntome: Ivan de Xixón
Moderator: Moderators
Re: preséntome
Bienl.legau al foru, Ivan. A nos prestanos tamen sentir falar de cousas de los tous conceyos de Grau ya Cangas/Narcea. Hai pouco que you abriera un filu pal conceyu Ayande/Allande, que ia d'au vien la familia miou pai. Si quies, abre un filu pa Grau ou Cangas (Cousas de Cangas, per exemplu) ya dexuru que pasa xente prehi que-ys presta sentir falar del sou requeixu d'Asturias.ivan wrote: Prestariame compartir hestories con toos vos, y quién sabe.... igual atopar dalgún familiar pur eiqui....
Esa semeya qu'afitaras al post nun sedra'l val.le de Sonande? Au ties familia n'America? Saludinos...
----
transl Is
Bienvenido al foro, Ivan. A nosotros tambien nos gusta oir hablar de coasa de tus concejos de Grau [Grado] y Cangas/Narcea. Hace poco abri un hilo para el concejo de Ayande [Allande], que es de donde viene la familia de mi padre. Si quieres, abre un hilo para Grau o Cangas (Cosas de Cangas, por ejemplo) y seguro que pasa gente por ahi a los que les gusta oir hablar de su ricon de Asturias.
Esa foto que anhadiste a tu post no sera el valle de Sonande? Donde tienes famila en America? Saludos...
Last edited by is on Fri Feb 01, 2008 6:29 pm, edited 1 time in total.
Agradézcotelo Is. De mano dicite que la semeya ta sacada nel puertu del rañadoiro, ya´l val.le de Cecos.... yal pueblu ye L.laron, la foto ta fecha por mi. Sobre´l tema de la mió familia n´America, diziti que son emigrantes de dos xeneraciones y sus destinos foron de mano Arxentina y Cuba.Dempués el destinu de cada ún y del país onde vivió, fexo que unos quedaran y otros marcharen pa otros países. Por exemplu, bona parte de la familia de mió güelu de Grau, quedaren en Cuba dempués de la revolución, y otra parte marchare pa La Florida....Mió güelu de Grau nació en Rañeces y apellidábase Gonzalez Tamargo, foi el únicu de los sos pás y hermanos que tornó p´Asturies.Pol l.lau de mió pá, de nueve hermanos, seis colaron pa Arxentina nos 50, mas muitos primos ya tíos, casi todos siguen o morrieron ellí. Mió má tien también una hermana en Arxentina.....Bono ya nun me enrollo más, espero que podamos siguir falando ya si ties dalguna entruga que faer equi me tienes, saludos a toos! PD. mando un par de semeyes, que vos presten!
----
transl Is
Te lo agradezo Is. De mano te digo que la foto esta sacada en el puero de Ranhadoiro y el valle de Cecos...y el pueblo es L.laron, la foto la hice yo. Sobre el tema de mi familia en America, te digo que son emigrantes de dos generaciones y sus destinos fueron Argentina y Cuba.
Después el destino de cada uno y del país donde vivió, hizo que unos quedaran y otros marcharan para otros países. Por ejemplo, buena parte de familia de mi abuelo de Grau, quedaron en Cuba después de la revolución, y otra parte marcho para La Florida....
Mi abuelo de Grau nació en Rañeces y se apellidaba Gonzalez Tamargo, fue el único de sus padres y hermanos que volvio a Asturies. Por el lado de mi padre, de nueve hermanos, seis marcharon para Argentina en los anhos 50, mas muchos primos y tíos, casi todos siguen o murieron alli. Mi madre también tiene una hermana en Argentina.....
Bueno ya no me enrollo más, espero que podamos siguir hablando y si tienes alguna pregunta que hacer aqui me tienes, saludos a toos! PD. mando un par de fotos, que las disfruteis!
----
transl Is
Te lo agradezo Is. De mano te digo que la foto esta sacada en el puero de Ranhadoiro y el valle de Cecos...y el pueblo es L.laron, la foto la hice yo. Sobre el tema de mi familia en America, te digo que son emigrantes de dos generaciones y sus destinos fueron Argentina y Cuba.
Después el destino de cada uno y del país donde vivió, hizo que unos quedaran y otros marcharan para otros países. Por ejemplo, buena parte de familia de mi abuelo de Grau, quedaron en Cuba después de la revolución, y otra parte marcho para La Florida....
Mi abuelo de Grau nació en Rañeces y se apellidaba Gonzalez Tamargo, fue el único de sus padres y hermanos que volvio a Asturies. Por el lado de mi padre, de nueve hermanos, seis marcharon para Argentina en los anhos 50, mas muchos primos y tíos, casi todos siguen o murieron alli. Mi madre también tiene una hermana en Argentina.....
Bueno ya no me enrollo más, espero que podamos siguir hablando y si tienes alguna pregunta que hacer aqui me tienes, saludos a toos! PD. mando un par de fotos, que las disfruteis!