Hola a todos,
Acabo de recibir vuestro enlace en el correo del colegio donde trabajo aqui en TX.
Me llamo Conchita Barquin soy de Aviles y llevo 16 años en Usa. Tres en CT y el resto en TX.
Un saludo a todos,
Conchi
Hola de Conchita Barquin de Aviles y Texas
Moderator: Moderators
Bienl.legada al foru d'AsturianUS.org, Barquin. Hai muita xente metia nel foru que tien familia nel tou conceyu d'Aviles. Asina que cuanto mas cuentes d'au vien la tua familia, mas xente vei conocete.
Tamien ties que contanos si xa fai calor pa Houston. Preiqui na costa este inda fai friu ya la primaveira entama el 20 de marzo. Saludinos!
Tamien ties que contanos si xa fai calor pa Houston. Preiqui na costa este inda fai friu ya la primaveira entama el 20 de marzo. Saludinos!
Gracies
Gracies por la respuesta. La mi familia non ye d'Avilés si no de ¨Xixón (del Nataoyu per mas señes) El mio pa fue a trabayar a la Ensidesa ansina que yo soy de la xeneración de la "fabricona" La mio familia vive toa en el Carbayedo, los que vivian en Xixón ya tan toos en meyor vida.
Aqui en Houston entoavia nun fai muncho calor. Per el dia fai frescu y sol y per la noite fai friu.
Gracies por contestame prestome muncho falar con tigo.
Saludos,
Conchi
Aqui en Houston entoavia nun fai muncho calor. Per el dia fai frescu y sol y per la noite fai friu.
Gracies por contestame prestome muncho falar con tigo.
Saludos,
Conchi