Les Bandes de Gaites asturianes de Corvera d´Asturies, Gozón y Villa de Xixón tarán presentes nel 246 Desfile de San Patriciu de NYC. Pa la Banda de Corvera será la tercera participación consecutiva nel mesmu onde algamó les dos veces nes que tuvo presente el premiu a la meyor Banda de Gaites Estranxera (meyor banda de gaites de fuera del Estáu de NY) quedando por delantre de más de 370 bandes.
La delegación asturiana tamién va tamién presentar un espectáculu tituláu Asturies: Los soníos d´una identidá máxica/ The sounds of a magical identity. Pongovos l´enllace de la Nueva España de güei pa que podáis ver la noticia y el programa enteru.
http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp ... cia=501664
Bandes de Gaites Asturianes nel Saint Patrick´s Day NYC
Moderators: mariamatoyos, Chris, Moderators
-
- asturias_and_me:
Banda de Gaitas Corvera d'Asturies
[Art: un mensaje de Ramon Xesus]
Quisiera mandar un saludo a esta agrupación y deciros que desde aquí todo el mundo esta muy pendiente de vuestro desfile hoy en Nueva York (San Patricio 2007 5ª Avenida).
Hoy sera un día mas de orgullo para vosotros por esa gran trayectoria a la
que nos tenéis acostumbrados. Daros también las gracias por esa representación tanto cultural como humanitaria y digo humanitaria porque la gente no lo sabe por vuestra humildad muchas de las acciones en las que siempre estuvisteis con gran esfuerzo pero con mucha satisfacción.
Si seguís sembrando tanta asturianía abra que tener mas brazos para recoger esa gran cosecha.
Un abrazo para todos los músicos de esta formación y para su director Bras Rodrigo.
Quisiera mandar un saludo a esta agrupación y deciros que desde aquí todo el mundo esta muy pendiente de vuestro desfile hoy en Nueva York (San Patricio 2007 5ª Avenida).
Hoy sera un día mas de orgullo para vosotros por esa gran trayectoria a la
que nos tenéis acostumbrados. Daros también las gracias por esa representación tanto cultural como humanitaria y digo humanitaria porque la gente no lo sabe por vuestra humildad muchas de las acciones en las que siempre estuvisteis con gran esfuerzo pero con mucha satisfacción.
Si seguís sembrando tanta asturianía abra que tener mas brazos para recoger esa gran cosecha.
Un abrazo para todos los músicos de esta formación y para su director Bras Rodrigo.
-
- asturias_and_me:
-
- asturias_and_me:
Dúu Núa
Hola Art soi Bras Rodrigo, yá me reenvió los mails el mio collaciu del alma Ramón Xesús. La moza cantó nun ye la mio muyer, ye compañera de trabayu y llámase Eva González. Los dos formamos el dúu Núa que n´español significa "nube". Esti dúu que tenemos va dir actuar dende´l prósimu día 11 d´abril hasta´l 23 y la xira va ser por Arxentina y Uruguay. Los conciertos van ser en: Rosario, Montevideo y Tucumán. Un abrazu.