Bandes de Gaites Asturianes nel Saint Patrick´s Day NYC

Group &amp; solo; voice, bagpipe, guitar, drum, etc.<br>
Banda y solo; voz, gaita, guitarra, tambor, etc.

Moderators: mariamatoyos, Chris, Moderators

Post Reply
brasrodrigo
asturias_and_me:

Bandes de Gaites Asturianes nel Saint Patrick´s Day NYC

Post by brasrodrigo »

Les Bandes de Gaites asturianes de Corvera d´Asturies, Gozón y Villa de Xixón tarán presentes nel 246 Desfile de San Patriciu de NYC. Pa la Banda de Corvera será la tercera participación consecutiva nel mesmu onde algamó les dos veces nes que tuvo presente el premiu a la meyor Banda de Gaites Estranxera (meyor banda de gaites de fuera del Estáu de NY) quedando por delantre de más de 370 bandes.
La delegación asturiana tamién va tamién presentar un espectáculu tituláu Asturies: Los soníos d´una identidá máxica/ The sounds of a magical identity. Pongovos l´enllace de la Nueva España de güei pa que podáis ver la noticia y el programa enteru.

http://www.lne.es/secciones/noticia.jsp ... cia=501664
Chris
Translator
asturias_and_me:

Post by Chris »

ye bueno danos conocer nell restu´l mundu. gracies gustome leer esti articulu esta mañana tomando´l café
Art
Site Admin
asturias_and_me:

Banda de Gaitas Corvera d'Asturies

Post by Art »

[Art: un mensaje de Ramon Xesus]

Banda de Gaitas Corvera d'Asturies

Quisiera mandar un saludo a esta agrupación y deciros que desde aquí todo el mundo esta muy pendiente de vuestro desfile hoy en Nueva York (San Patricio 2007 5ª Avenida).

Hoy sera un día mas de orgullo para vosotros por esa gran trayectoria a la
que nos tenéis acostumbrados. Daros también las gracias por esa representación tanto cultural como humanitaria y digo humanitaria porque la gente no lo sabe por vuestra humildad muchas de las acciones en las que siempre estuvisteis con gran esfuerzo pero con mucha satisfacción.
Si seguís sembrando tanta asturianía abra que tener mas brazos para recoger esa gran cosecha.

Un abrazo para todos los músicos de esta formación y para su director Bras Rodrigo.
ramon xesus
asturias_and_me:

Post by ramon xesus »

Hola Art, no te puedo ayudar en lo de la chica que cantó en las jornadas, no obstante cuando regresen de NY les preguntare y te informo.

Muchas gracias por todo
Un saludo.
Art
Site Admin
asturias_and_me:

Post by Art »

Gracias, Ramón Xesus, ¡y bienvenido al foro!

Thanks, Ramón Xesus, and welcome to the forum!
brasrodrigo
asturias_and_me:

Dúu Núa

Post by brasrodrigo »

Hola Art soi Bras Rodrigo, yá me reenvió los mails el mio collaciu del alma Ramón Xesús. La moza cantó nun ye la mio muyer, ye compañera de trabayu y llámase Eva González. Los dos formamos el dúu Núa que n´español significa "nube". Esti dúu que tenemos va dir actuar dende´l prósimu día 11 d´abril hasta´l 23 y la xira va ser por Arxentina y Uruguay. Los conciertos van ser en: Rosario, Montevideo y Tucumán. Un abrazu.
Art
Site Admin
asturias_and_me:

Post by Art »

Gracias por responder, Bras. Avergonzamos no recorder como se llama Eva. ¡Qué os pasa bien los conciertos en Argentina y Uruguay!

----------------

Thanks for replying, Bras. We were embarrassed not to remember her name. Here's wishing you great success in Argentina and Uruguay!
Post Reply

Return to “Music - Música”