Afayaivos a la mi vida/ Welcome to my life
Moderator: Moderators
Afayaivos a la mi vida/ Welcome to my life
Hola a toos
El mi nome ye Rubén Llames y vivo en Palma de Mallorca. Colé d'Asturies fae 10 años y toi naguando por volver. Mientres, toi organizando cosuques col Centru Asturianu de Mallorca (soi el supuestu presidente i casi único miembru de la Mocedá del Centru, xunto cola mi muyer).
Tengo familia en USA, en concretu, dos de mis primos escriben equí a vegaes. Son Manuel "Manny" y Selina González, que viven en Pennsilvania, a los que mando un abrazu candial.
Sé que tar emigrao nel mismu estau y nel sieglu XXI nun tien ni comparanza colo que pasaron el mi tío abuelu yendo pa América nos años 50, pero entovía nun se inventó nada pa la señaldá que sigue percuriosa y sin camudar una gota así que pasaron años dende que nació.
Encantáu de conoce-yvos y de lleeros y perdona-y el mi asturianu que ye de caleya.
Hello to everyone
My name is Rubén Llames and I live in Mallorca (a spanish island in the Mediterranean Sea). I've been far away fron Asturies since 1998 and I´m looking forward to come back. While, I'm planning some event wiht the Asturian Center of Mallorca (I'm the president and even the only member ot the Youth Section of the Center, along with my wife).
I've some family in USA, in particular, two of my cousins write here sometimes. They are Manuel "Manny" and Selina González, from PA, to whom I send a big hug.
I know that to be an emigrant in the same country and in the XXI century has no comparation with that my aunt-grandparent lived in the fifties, but nobody has invented yet something that will cure homesick.
Pleased to know and read you and sorry for my english
El mi nome ye Rubén Llames y vivo en Palma de Mallorca. Colé d'Asturies fae 10 años y toi naguando por volver. Mientres, toi organizando cosuques col Centru Asturianu de Mallorca (soi el supuestu presidente i casi único miembru de la Mocedá del Centru, xunto cola mi muyer).
Tengo familia en USA, en concretu, dos de mis primos escriben equí a vegaes. Son Manuel "Manny" y Selina González, que viven en Pennsilvania, a los que mando un abrazu candial.
Sé que tar emigrao nel mismu estau y nel sieglu XXI nun tien ni comparanza colo que pasaron el mi tío abuelu yendo pa América nos años 50, pero entovía nun se inventó nada pa la señaldá que sigue percuriosa y sin camudar una gota así que pasaron años dende que nació.
Encantáu de conoce-yvos y de lleeros y perdona-y el mi asturianu que ye de caleya.
Hello to everyone
My name is Rubén Llames and I live in Mallorca (a spanish island in the Mediterranean Sea). I've been far away fron Asturies since 1998 and I´m looking forward to come back. While, I'm planning some event wiht the Asturian Center of Mallorca (I'm the president and even the only member ot the Youth Section of the Center, along with my wife).
I've some family in USA, in particular, two of my cousins write here sometimes. They are Manuel "Manny" and Selina González, from PA, to whom I send a big hug.
I know that to be an emigrant in the same country and in the XXI century has no comparation with that my aunt-grandparent lived in the fifties, but nobody has invented yet something that will cure homesick.
Pleased to know and read you and sorry for my english
- ayalgueru
- Moderator
- asturias_and_me:
Hola Llames , afayate ... tas en la to casa.
Yo you un poco igual que tu ... llevo fuera casi diez anhos y prestar prestairme volver pero ta complicao ... que te voy dicir que nun sepas
Un saludu candial en nome de toos.
----------
Welcome Llames , make youself at home.
Like yourself I left about 10 years ago and would love to back to asturies but it is difficult ,,, you probably know that very well yourself
a big welcome from everyone
Yo you un poco igual que tu ... llevo fuera casi diez anhos y prestar prestairme volver pero ta complicao ... que te voy dicir que nun sepas
Un saludu candial en nome de toos.
----------
Welcome Llames , make youself at home.
Like yourself I left about 10 years ago and would love to back to asturies but it is difficult ,,, you probably know that very well yourself
a big welcome from everyone
splish-splash
the cat washes in the river...
spring rain
Isaa Kobayashi (1816)
the cat washes in the river...
spring rain
Isaa Kobayashi (1816)
Gracies Ayalgueru
Tú tas más lloñe que yo, pero sientes lo mesmo.
Agora nun hai sitiu buenu pa dir que hai muncha crisis en too'l mundiu, hai que tar garrau a les roques como un esperteyu jejeje
Un abrazu
Thank you, Ayalgueru
You are more far than me, but feel the same
Now there's no good place to go, there are a world economic crisis, so you better stay where you live
A hug
Tú tas más lloñe que yo, pero sientes lo mesmo.
Agora nun hai sitiu buenu pa dir que hai muncha crisis en too'l mundiu, hai que tar garrau a les roques como un esperteyu jejeje
Un abrazu
Thank you, Ayalgueru
You are more far than me, but feel the same
Now there's no good place to go, there are a world economic crisis, so you better stay where you live
A hug
llampares?
Afayate eiqui con nos, Llames. Eiqui outru emigrau, igual que Ayalgueru ya tu mesmu.Llames wrote: Tú tas más lloñe que yo, pero sientes lo mesmo. Agora nun hai sitiu buenu pa dir que hai muncha crisis en too'l mundiu, hai que tar garrau a les roques como un esperteyu jejeje
Toos naguamos tornar un dia pa trabayar na tierrina, pero cumo Asturias nun deixa nunca de tar en crisis, nun vei ser mas qu'un suanu, pulo menos pa min.
No cincante a garrase a las piedras del pedreiru, nun sedran 'les llampares'? D'au yes n'Asturies? Porque l'esperteyu ia lu que nos n'oucidente chamamos al sacagueyos. La llampara ia'l molusco que s'agarra a la pedra. N'ingles: limpet, En frances: bernique.
Saludinos dende Paris...
Last edited by is on Sat Jul 19, 2008 2:46 pm, edited 1 time in total.
Gracies pola tu rempuesta
Soi de Xixón pero la mi familia ye de Ciañu (Llangreu) y de Taborneda (Illas), pero l'asturianu que falo ye amestao ente lo que daprendí en casa (anque taba mal visto falar n'asturianu, coses de los tiempos) y lo que daprendí lleyendo asturianu "estandar" y estudiando cola Academia de la Llingua, esí que ye difícil que lleyendo los mis mensaxes seyas capaz de dar col mi orixen.
De toes maneres yo nun me refería a les piedres del pedreru sinon a les de les cueves por eso escribí lo de l'esperteyu. Polo que lleo tú yes de l'occidente ¿non?
Y lo de tornar pues ye mas un sueñu que una posibilidá, equí toi metiu en temes del Centru Asturianu de Mallorca y tolos menores de 40 años piensen en tornar a Asturies....pero casi nengún lo fae (habrá que seguir esperando)
Soi de Xixón pero la mi familia ye de Ciañu (Llangreu) y de Taborneda (Illas), pero l'asturianu que falo ye amestao ente lo que daprendí en casa (anque taba mal visto falar n'asturianu, coses de los tiempos) y lo que daprendí lleyendo asturianu "estandar" y estudiando cola Academia de la Llingua, esí que ye difícil que lleyendo los mis mensaxes seyas capaz de dar col mi orixen.
De toes maneres yo nun me refería a les piedres del pedreru sinon a les de les cueves por eso escribí lo de l'esperteyu. Polo que lleo tú yes de l'occidente ¿non?
Y lo de tornar pues ye mas un sueñu que una posibilidá, equí toi metiu en temes del Centru Asturianu de Mallorca y tolos menores de 40 años piensen en tornar a Asturies....pero casi nengún lo fae (habrá que seguir esperando)
Si Llames, sou de l'Asturias que pouca xente conoz. La familia miou pai ia del Mazu d'Abaxu, nel riu Nison, p'arriba saliendo de La Puela (Pola de Allande) na carretera que vei pa Grandas/Salime. Ya la outra meta ia de Wyoming (Cheyenne). Enfin, outru astur-americanu mas! Numai que xa nun tou n'America, senon en Paris...vaya enguedeyu.Llames wrote: Polo que lleo tú yes de l'occidente ¿non?...Y lo de tornar pues ye mas un sueñu que una posibilidá, equí toi metiu en temes del Centru Asturianu de Mallorca y tolos menores de 40 años piensen en tornar a Asturies....pero casi nengún lo fae (habrá que seguir esperando)
Tengo una prima que trabaya en Mallorca vei tiempu. Nun m'estrana que haiga un Centru Asturianu p'al.lo. El.la tamien fala davezu de tornar p'Asturias. Prestanos que teas eiqui no foru...
Si ho, Xuan Bello ia de Paniceiros, nel altu de Forcayao a mandreita baxando pa Navelgas desde Puela. You nun conocia esa l.lanada hasta que un dia, con xente d'Ayande, tuvieramos a la gueta de castanas ya setas ya acabaramos deixando el coche frente a la casa de sua tia, en Paniceiros.
Ia un sitiu l.lonxe de tou col viento fuerton ya xente prestosa. Arriba, na sienra de Tineu, vense nidios los molinos de viento. Nun m'estrana que-y tire tanto a Xuan el l.lugar...
Ia un sitiu l.lonxe de tou col viento fuerton ya xente prestosa. Arriba, na sienra de Tineu, vense nidios los molinos de viento. Nun m'estrana que-y tire tanto a Xuan el l.lugar...
Echa una gueyada a esti videu (el poema de Xuan Bello y les imáxenes de Ramón Lluís Bande) perprestosu
http://www.youtube.com/watch?v=B3peKIEEQyA
http://www.youtube.com/watch?v=B3peKIEEQyA